Nog enkele uren voor ik vertrek - Reisverslag uit Brussel, België van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Nog enkele uren voor ik vertrek - Reisverslag uit Brussel, België van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Nog enkele uren voor ik vertrek

Door: Rit borremans

Blijf op de hoogte en volg Rit

29 Januari 2012 | België, Brussel

Spannende uren.. Ben volop bezig met mijn koffers te pakken en ga dan overnachten in het Sheraton hotel, in de hoop morgen te kunnen opstijgen.. #spannend

• 29 Januari 2012 - 13:46

Bert Van Dijk:

Rit,
    Heel veel sukses en sterkte. We zullen duimen dat alles goed gaat maar de berichten zijn niet zo hoopgevend. Het zal in ieder geval geen uitgestelde teleurstelling zijn want je gaat om wederom hoop en genezing te brengen aan de allerarmsten. Groot respect en HARTelijk dank daarvoor. We hopen dat je een schitterend voorbeeld voor velen mag zijn. Goede reis en kom veilig weer terug. We volgen je op de voet en zijn trots op je. Bert van Dijk namens Mercy Ships Belgie.

• 29 Januari 2012 - 14:11

Line Candau:

Je gaat dat weer super doen! Hartvervarmend ... mensen zoals jij!
    Veel succes!

• 29 Januari 2012 - 17:01

Gera:

Ha lieve Rit,

Hele goede en voorspoedige reis gewenst. L
    aat je snel iets horen?
    Ik denk aan je.
    Geniet van deze bijzondere weken.
    Liefs,
    Gera

• 29 Januari 2012 - 17:01

Lancelot Luc:

Alvast een goede reis en een werkzaam verblijf toegewenst :-)

• 29 Januari 2012 - 17:44

Luc Dekesel:

ik hoop voor u rit dat je morgen kan vertrekken

wat een staking toch allemaal teweegbrengt!

er klopt iets niet, dat men eerst moet staken om onderhandelingen te bekomen, maar het zij zo

good luck

• 29 Januari 2012 - 18:20

Lie Maes:

Hallo Rit,
    Ik wens je een goede reis en kom veilig weer thuis.
    Super dat je je inzet voor zulk een mooi doel. Je kan weer ECHT mensen gaan helpen daar. Het zal je toch weer zéér veel voldoening geven.
    Tot later en kom veilig terug.

LIE

• 30 Januari 2012 - 07:30

Anne Seghers:

Hey Rit, Goede reis gewenst en veel succes. Tot gauw xx Anne

• 30 Januari 2012 - 15:38

Kris Janssens:

volgens de gegevens van Zaventem zie ik dat jullie vertrokken zijn.
    Een goede reis gewenst !!! Kris

• 01 Februari 2012 - 11:58

May H.:

niets gehoord, dus ga ik ervan uit dat je vertrokken bent en ter plaatste intussen. hier is het zonnig maar ijzig koude wind, dus 'volgend frank deboosere' niet goed om buiten te komen.
    vandaag in de 'jeugdkatern' bij het nieuwsblad een intervieuw met o.a. Charlotte ivm pesten. foto's en tekst.
    Kan jij dat lezen in Afrika?
    groetjes,