Het einde nadert... - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Het einde nadert... - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Het einde nadert...

Door: Rit borremans

Blijf op de hoogte en volg Rit

13 Februari 2012 | Togo, Lomé

Lieve vrienden,
Vandaag is het mijn laatste dag aan boord van de Africa Mercy. Ik verlaat het schip om 18.30, stijg op on 22.30. en als alles mee zit land ik on 5.55 in Brussel. Het was een mooie missie, ik ben voldaan en tevreden. Ik deed goed werk voor de pat, maar komt daarbij dat ik naar het westen van lome heb kunnen reizen, en daar de familie van mijn togolese vriend heb ontmoet.We verbleven meer dan 1 jaar in hetzelfde studentenhuis in 1976, nog even wat brieven geschreven, maar nadien geen contact meer. Aangezien hij een belangrijke funktie had,hij vertegenwoordigde Togo over de hele wereld aangaande economische onderhandelingen.Dank zij mijn vertaler vond ik hem per toeval terug, maar hij bleek overleden te zijn in 2002. Gelukkig vond ik zijn vrouw en kinderen terug, en werd ik uitgenodigd op een afrikaanse maaltijd, heel speciaal.
Dus met een tevreden gevoel kijk ik verlangend uit om weer bij mijn familie te zijn. Met dank voor alle leuke reacties.
Mijn extra dank voor mij gezin thuis, they did great job!!!!
Rit

  • 13 Februari 2012 - 11:42

    Anne:

    Welkom Thuis RIt, en hopelijk zien we elkaar gauw ben erg benieuwd naar je verhalen xx Anne

  • 13 Februari 2012 - 13:08

    Luc Dekesel:

    goede reis terug rit, en akpé !

  • 13 Februari 2012 - 16:30

    Kris Janssens:

    Dat heb jij weer geweldig gedaan ik ben er zeker van dat onze Vorselaarse vriendinnen fier zijn op jou. Je ben wel de oudste hé Rit maar ik denk de vinnigste van ons 6. Welkom en tot de volgende Kris.!!!

  • 13 Februari 2012 - 19:18

    Gera:

    Lieve Rit,

    Je hebt weer mooie weken achter de rug, waardevol voor de mensen van Togo maar ook voor je zelf....
    Voorspoedige reis naar huis en een heerlijk weerzien met je geliefden thuis toegewenst.

    Veel liefs,
    Gera

  • 14 Februari 2012 - 16:42

    Line Candau:

    amai Rit, wat gaat de tijd snel ...en jij hebt daar weer ongelooflijk prachtig werk verricht zo te lezen! Ze zullen je weer missen daar! Veilige vlucht terug!xx

  • 25 Juni 2012 - 15:37

    Geke:

    Ha Rit, wat gaaf je hier weer te ontmoeten en te lezen dat je weer op missie geweest bent.
    Ik heb een vraag aan je, maar ben je emailadres kwijt. Hoe kan ik het beste met je in contact komen?

  • 27 Juni 2012 - 11:38

    Geke:

    Hey, dag Geke,
    mijn e-mail adres is
    ritborremans@hotmail.com
    ik vertrek half oktober tot half november weer naar Guinée, heb jij nog plannen?
    lieve groet
    Rit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 6488
Totaal aantal bezoekers 48696

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: