een tevreden man! - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu een tevreden man! - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

een tevreden man!

Door: Rit borremans

Blijf op de hoogte en volg Rit

06 Februari 2012 | Togo, Lomé

Lieve vrienden,

Vandaag heel wat pat geassisteerd, maar wat nieuw is, ik heb zelf de injectie mogen geven bij een pat, en heb ook zelf de extractie gedaan. Het eerste deed ik nog nooit voorheen, het laatste in Afrika al verschillende keren. Ik was een beetje fier dat het prima verlopen is. Verder zag ik een jonge man met een gat in zijn verhemelte groter dan een pingpong balletje. Daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen, we stuurden hem naar het schip waar hij in aanmerking komt voor chirurgie. De jonge man kwam helemaal afgezakt van Ghana, gelukkig zal hij kunnen worden geopereed.Hij was een tevreden man!
Ik was een tevreden vrouw.
warme groeten
Rit

• 06 Februari 2012 - 19:56

Gera:

Ha lieve Rit,

Bedankt voor je gezellige mail, het is zo leuk om te lezen over alles wat je doet en meemaakt daar....
    Gelukkig geen ongeval in de grote golven dit keer maar je was gewaarschuwd na onze tsunami in Sierra Leone ;)

Liefs,
    Gera

• 06 Februari 2012 - 20:23

Annemie Borremans:

Hallo Rit,
    Fijn om te lezen dat alles vlot verloopt.
    Ook wel een unieke ervaring om een eerste injektie te kunnen geven.Wees voorzichtig en geniet van al die mooie momenten.
    Van harte,
    Je zus Annemie

• 06 Februari 2012 - 20:34

Patricia:

Lieve Rit,

Wat zit je er weer stralend bij. Helemaal in je element daar in de kliniek.
    Het is zo leuk om je berichten te lezen, ik geniet er iedere avond van.
    Fijne avond en succes weer morgen!
    Liefs van Patricia.

• 06 Februari 2012 - 22:59

Anne Seghers:

Hey Rit,
    gewoon fantastisch wat je allemaal realiseert.
    xx
    Anne

• 07 Februari 2012 - 19:20

Luc Dekesel:

rit, als de man tevreden is en jij ook nog, zijn wij dat hier ook - dank voor je boeiende verhalen