zondag, rustdag - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu zondag, rustdag - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

zondag, rustdag

Door: Rit borremans

Blijf op de hoogte en volg Rit

05 Februari 2012 | Togo, Lomé

Lieve vrienden,

Gisteren, zaterdag zijn we met een 6 tal personen in een jeep van de organisatie naar een artisanaal marktje geweest, telkens weer genieten van het afbieden..smile...
Nadien naar een local resto geweest. ja het was lekker, friet met gebraden kip..zie ik daar some belgian influence...ik nam een vegetarische pitta met cola, no beer madame.. voor de luttele som van 1,5 euro..op de terugweg lieten we, annemie ,marc en ik, belgen voor het eerst 2 maanden aan boord,ons afzetten aan een typisch afrikaans hotel met zwembad, en ja die frisse pint smaakte echt wel. Het hotelletje dient voor de zeebonken die een tijdje in lome verblijven.
Nadien mij rustig op het hoogste deck gezet, badbak,boek en ipod..de zachte warme wind..the view over the sea..ja dat is ook MERCY SHIPS.
straks naar een local strand, met palmbomem..tegen deze avond zijn we helemaal opgeladen voor een nieuwe week...warme groeten
Rit

• 05 Februari 2012 - 11:09

Patricia:

Lieve Rit,

Dat klinkt goed. Jij vermaakt je dus wel. Mooi om opgeladen te zijn voor een nieuwe week. Heel veel succes met je werk aankomende week.
    Groetjes en liefs van Patricia.

• 05 Februari 2012 - 12:41

Gera:

Ha lieve Rit,

Wij zitten bij de haard met een kop erwtensoep en buiten is het koud en wordt er geschaatst.....!
    Wat een tegenstelling met jouw situatie, geniet maar lekker van de warmte van de zon en de rust om morgen weer verfrist aan het werk te kunnen gaan.

Goede werkweek toegewenst en we kijken uit naar je berichtjes.

Veel liefs,
    Gera

• 05 Februari 2012 - 17:03

Luc Dekesel:

lekker genieten van je vrije dagen, hier is het ijskoud - groeten

• 07 Februari 2012 - 11:03

Gilberte:

Je kan er zo van genieten als je voor iemand iets kan betekenen, zijn leven verbeteren, hun glimlach zien.