Afrika here i come.... - Reisverslagen van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Afrika here i come.... - Reisverslagen van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Afrika here i come....

lieve vrienden, nog 6nachten slapen en ik vertrek weer naar afrika,deze keer naar guinee meer bepaald naar de hoofstad conakry.het is toch weer wat spannend,ook al zal dit mijn vijfde missie worden. Goed nieuws,ik reis samen met een zwitserse tandarts die ik tijdens mijn eerste missie in Liberia i 2007heb ontmoet en drie weken met heb samen gewerkt,ook een engelse tandarts met wie ik al enkele keren nauw samenwerkte, komt dezelfde dag toe..het wordt een blij weerzien....ik kijk er ontzettend naar uit!!!

Recente Reisverslagen:

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 48696

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: