Het aftellen begint.. - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Het aftellen begint.. - Reisverslag uit Lomé, Togo van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Het aftellen begint..

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

19 Januari 2012 | Togo, Lomé

Nog tien nachten slapen, en het is weer zover...
Op 30 januari vertrek ik naar Lomé, Togo.
Ik hoop van geen hinder te hebben door de aangekondigde staking, want ik kijk er echt wel naar uit om te vertrekken.
Indien nog voetbalshirts of shorts, altijd welkom..
We zullen met 5 belgen aan boord zijn, voor mij wel heel erg bijzonder. De voorgaande keren was ik alleen of met Johan. Het voelt goed om meer landgenoten aan boord te hebben.
Tot alweer snel...
Rit

  • 20 Januari 2012 - 08:42

    Marc De Graeve:

    Beste Rit,
    heb je ontmoet op onze vrijwilligersdag vorige zomer in Brugge; je hebt toen een zeer boeiende voorstelling gegeven over het leven aan boord.
    Chapeau dat je terug je koffer aan 't pakken bent om het verschil te kunnen maken voor veel van onze medemensen. Heel veel succes toegewenst.
    Marc De Graeve

  • 20 Januari 2012 - 14:17

    Luc Dekesel:

    dag rit, geniet nog van de dagen thuis - ik vlieg met u mee (in gedachten) naar lomé waar ik in 2010 verbleef met prachtige herinneringen oa aan zovele blinden die na een operatie op het hospitaalschip kunnen zien

  • 24 Januari 2012 - 11:31

    Gil Lambrechts:

    Ik volg je blog, ik leef met je mee, ik kan niets -dus mij kunnen ze niet gebruiken op dat schip.

  • 24 Januari 2012 - 20:48

    Annemie En Marc:

    Dag Rit,

    groetjes vanop de Africa Mercy, waar we net onze eerste shiften in de Dining Room achter de rug hebben
    Hard werken maar heel prettige sfeer!
    Hopelijk heb je geen problemen om hier te geraken want op 1 februari begint de grote screening.
    Het is nog niet zeker of wij meekunnen want we moeten die dag normaal werken in de dining room voor de crew die aan boord blijft maar misschien valt dat nog wel te regelen. We moeten alvast de avond voordien meer dan 1.000 lunchpakketten klaarmaken!
    We willen alleszins ook deelnemen aan activiteiten aan land (als we niet te moe zijn!) maar daar is nog wel tijd voor in de komende maanden
    Meer nieuws van onze kant vind je op onze blog hier op dezelfde website
    Groetjes en tot volgende week.

  • 27 Januari 2012 - 20:08

    Patricia:

    Lieve Rit,

    Ik wil je een hele goede vlucht en heel veel succes maar ook veel plezier in Lomé toewensen.
    Ik ga je zeker volgen om alvast op te warmen voor onze reis in maart.
    Geniet nog deze laatste dagen van je gezin! Moooi dat je je weer in gaat zetten voor Mercy Ships.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 48696

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: