Vertrek op 18/03/2011 - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Vertrek op 18/03/2011 - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Vertrek op 18/03/2011

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

07 Februari 2011 | Sierra Leone, Freetown

Nog enkele weken en ik vertrek opnieuw naar Afrika, Sierra Leone is mijn eindbestemming.
Opnieuw ga ik er werken voor Mercy ships...
Ik kijk er weer enorm naar uit. Prettig te weten dat ik net bericht kreeg dat ik dezelfde tandarts als in Benin mag assisteren. Het is altijd heel hard werken, maar het geeft een enorme voldoening.
Ik ben stillaan aan het aftellen...
Rit

• 07 Februari 2011 - 13:48

Gera:

Ha lieve Rit,

Ja, mooi vooruitzicht hebben we, he?!

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar welke tandarts jij zult gaan assisteren, wat is zijn naam?

Liefs,
    Gera

• 07 Februari 2011 - 17:37

Door:

hallo ritje, blij te horen dat je er weer mag bij zijn. Jij vertrekt op 18 ik kom toe in den belgique op 8 maart... dan bellen we nog of zien we elkaar nog 's vr je vertrekt!! dikke zoen door,

• 07 Februari 2011 - 22:43

Patricia:

Hoi Rit,

Ja het gaat opschieten he?
    Jij komt ons toch zeker wel ophalen van het vliegveld???
    Super gaaf om elkaar weer te gaan ontmoeten op de Africa Mercy!
    Nog een paar weken werken en dan is het zo ver! Spannend!! Liefs van Patricia.

• 26 Februari 2011 - 20:34

Aafke:

En zo te lezen ga ik jullie allemaal mislopen... Ik ga nl. 8 juli tm 6 augustus... Heb een goede tijd in Sierra Leone!

groetjes

• 02 Maart 2011 - 22:47

Maaike Rademaker:

Leuk dat je ook weer naar het schip komt!!

• 12 Maart 2011 - 20:31

Luc Dekesel:

dag rit, ik wens je een heel goede reis en een waardevol verblijf op het schip in sierra leone - good luck vanwege luc, bestuurder mercy ships

• 13 Maart 2011 - 08:52

Herman Thys:

Hallo Rit,
    Goede reis. Heb een bericht gestuurd naar je hotmail.
    Herman