laatste week - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

04 April 2011 | Sierra Leone, Freetown

Maandagavond, lekker geten op het schip..versgebakken frietjes..en ja dat kan smaken!
Ik wou nog even laten weten dat ik rustig heb kunnen werken, voet in een goed steunverband, deze avond het verband eraf gehaald..bijna helemaal terug in orde..gelukkig
De tijd vliegt enorm snel, deze morgen was het weer een enorm gedrang, vechten van patienten, ik denk dat er meer dan 500 mensen stonden te wachten, sommige al dag en nacht, gelukkig hebben we onze veiligheidsmensen..het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld, Sierra Leone is mensonterend arm..je weet niet waar je eerst moet beginnen om enige structuur in dit land te brengen, laat ons maar hopen dat ook voor deze lieve mensen, er ooit een betere toekomst komt..

• 05 April 2011 - 06:03

Patricia:

Ja Rit, time flies .......
    Geniet nog deze laatste week, succes met je mooie werk.
    Gelukkig dat je voet weer hersteld is.
    Liefs van Patricia.

• 05 April 2011 - 08:10

Gilberte:

Ik heb je verhaal elke dag gelezen en bewonder je en ben ook jaloers dat je dit kan doen.

• 05 April 2011 - 13:22

Juliana En Stan:

Dag Rit,
    Na het lezen van al je verhalen willen we je graag feliciteren met je vrijwillige inzet voor de minstbedeelden in Afrika.
    Het zal weer "afkicken" worden als je terug thuis bent!
    We waarderen ook je huisgenoten omdat zij je de kans geven dit werk te kunnen doen.
    Dikke zoenen van Juliana en Stan.