Het einde nadert... - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Het einde nadert... - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Het einde nadert...

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

05 April 2011 | Sierra Leone, Freetown

Dit wordt mijn laatste verslag..morgenavond nog een interessante voordracht van Dr Parker,over hazelip operaties en aanverwante.
Nog 1 volledige dag werken, en donderdag stop ik op de middag, om 3 u verlaat ik het schip, dan met de watertaxi naar de luchthaven, om om 19 u op te stijgen. We hebben wel een tussenstop in Guinee, om dan als alles goed zit om 530 u te landen in Zaventem.
De missie is bijna volbracht, weer ben ik een enorme ervaring rijker. Dit zou nooit gekunt hebben mits steun van mijn man en kinderen, waarvoor dan ook ontzettend veel dank. Ook familie en vrienden wil ik danken om hun interesse in mijn missie. Het doet altijd ontzettend veel deugd, als je zover van huis bent en zoveel ellende ziet, dat je veel ondersteuning mag ontvangen.
Ik ben blij om al het goede , om al de dankbaarheid die ik mocht ontvangen van de armsten der armen, het is ontzettend erg in Freetown, en toch..no succes without struggle las ik, geschilderd op een auto..bewonderenswaardig is het toch wel...want struggle..zo mag je het hier wel noemen..vechten om te overleven, en hopen dat je de gemiddelde leeftijd van 46 haalt..
Met dankbaarheid wil ik weer naar huis gaan..in de hoop van volgend jaar naar Guinee te kunnen gaan..
once you go black,you never come back....Bedankt iedereen!

  • 06 April 2011 - 05:10

    Annemie Borremans:

    Beste Rit,
    Prachtig werk heb je daar weer geleverd.
    Een veilige vlucht en kom goed thuis.
    Dikke Kus,
    Annemie

  • 06 April 2011 - 07:57

    Herman Thys:

    Prachtig werk, Rit! Een goede terugreis.
    Ik ben benieuwd je verhalen te horen.
    Tot ziens.
    Herman

  • 06 April 2011 - 09:53

    Luc Dekesel:

    proficiat rit, alle belgische supporters zijn fier op jou - kom veilig terug

  • 06 April 2011 - 11:35

    Patricia:

    Lieve Rit,

    Geweldig Rit! Ik wens je een goede vlucht en geniet van je thuiskomst!
    Bedankt voor je verhalen!

    Liefs van Patricia

  • 06 April 2011 - 12:00

    Line:

    Dag Rit,

    Fantastisch dat er zo'n mensen zijn als jij ... Wat zouden ze daar doen zonder!!
    Proficiat voor je enorme inzet!
    Zou je iets voor me willen doen? De informatie over de gespleten lip doorgeven? Ben daar benieuwd naar!
    groetjes en een goede vlucht huiswaarts

  • 14 April 2011 - 14:59

    Geraldine Dewart:

    Hallo Rit,
    Ik vind jouw missie wel interessant voor een reportage in Gazet van Antwerpen. Zou ik je hierover eens kunnen opbellen? Je mag altijd mailen naar gdewart@concentra.be.
    Alvast bedankt!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sierra Leone, Freetown

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 48707

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: