Bedankt - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

30 Oktober 2009 | Benin, Cotonou

Lieve allemaal,

Ik sta vertrekkens klaar, nog zowat 50 min, en ik verlaat het schip, het is mooi geweest..gisteren nog een mooie celebration gehad voor mijn vertrek, met afrikaanse dans en life music..echt wel mooi, vandaag last minute een uitnodiging gekregen van een paar mensen van het dental team om mee naar Hotel Marina te gaan, insiders weten waar ik het over heb, vijfsterrenhotel..schitterend, ik heb getwijfeld..maar na wat aandringen ben ik toch mee gegaan..en het was super relaxing..zalig gezwommen..lekker gebruind...naar het schijnt moet je je daar niet schuldig over voelen, als je zo hard gewerkt hebt..dus ..ik heb genoten...
Ik wil iedereen bedanken, vooral Marc, Charlotte, Bas, Raf, zonder hun steun zou ik dit prachtig avontuur nooit hebben kunnen waar maken, ook alle famieleden en vrienden, mijn oprechte dank, elk warm woord heeft ontzettend deugd gedaan, want..ja..het was niet altijd zo makkelijk..Ik kijk terug op een mooie tijd, hard gewerkt..maar met enorme voldoening..elke glimlach en handdruk van een patient, maakt het waard dat je dit soort werk doet..
En nu lekker weer naar huis...
Warme afrikaanse groet aan allen
Rit



  • 02 Maart 2010 - 14:09

    Huguette Van Dijk:

    Beste Mevr. Borremans,
    dank voor het aangenaam gesprek, ik zal met interesse uw verhalen lezen. tot ziens in Knokke.

    groetjes
    Huguette van Dijk

  • 02 Maart 2010 - 15:24

    Bert Van Dijk:

    Mijn vrouw Huguette heeft mij geinformeerd over het aangename telefoongesprek vandaag. We zullen zeker contact houden.

    Groeten,
    Bert van Dijk
    Mercy Ships Belgium
    0479 017 909

  • 17 Oktober 2010 - 16:43

    Rudi Ghysels:

    Beste Rit,
    Heb zojuist alle verslagen even doorgenomen en het moet gezegd: indrukwekkend! Knap wat je samen met die andere mensen hebt gepresteerd. Tot gauw.

  • 28 November 2010 - 17:02

    Bert Van Dijk:

    Ik blader opnieuw door je site en hoor dat je weer naar het schip vertrekt in Sierra Leone. Het zou mooi zijn als je ons een verslag van je ervaringen en motivatie zou kunnen sturen dan kunnen we die op de website plaatsen.

    Groeten,

    Bert van Dijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Benin, Cotonou

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 48703

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: