Naar de vismarkt - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Naar de vismarkt - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Naar de vismarkt

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

22 Oktober 2009 | Benin, Cotonou

Donderdag, lining day, mensen staan, soms van drie uur in de nacht te wachten om een afspraak te krijgen..gelukkig kunnen we de meesten dan toch belonen voor het lange wachten.
Na het werk nog even met Geke, een hollands meisje naar de vismarkt geweest, het is vijf minuutjes lopen vanaf het schip.
Mooie taferelen hebben we gezien, soms grappig, maar soms heel erg bedroevend..een jong meisje wou per se op de foto, ik dacht ik ga even in dat sloppenhuisje binnen, wat merk ik..een tafel vol met alcohol..voor de rest straatarm..niet te geloven gewoon..
Ik heb genoten van deze toch weer aparte vismarktsfeer.
Rit

  • 22 Oktober 2009 - 21:04

    Gera:

    Hallo lieve Rit,

    ik zie net je berichtje binnenkomen, prachtig die vismarkt, he?!
    Hopelijk gaat het je goed zonder ons ;), je hebt al weer ander Nederlands gezelschap, mooi!
    Liefs,
    Gera

  • 23 Oktober 2009 - 14:01

    Francien :

    Hoi Rit, Wat een leven daar, die foto's laten zien hoe het daar aan toe gaat. Mooi maar ook triest om te zien. Dan hebben onze meisjes het toch wel heel erg goed he. Maar volgens mij beseffen ze dat ook wel.
    Nog veel succes daar en knap wat je allemaal voor die mensen doet, ik heb daar diep respect voor.

    Groetjes Francien

  • 24 Oktober 2009 - 09:35

    Line:

    Dag Rit,
    Ongelooflijk hoe snel de tijd vooruit gaat! Ik zie dat je binnen een week al terugkomt!Je hebt daar al bergen werk verzet ... Toch knap van je hoor! Van heel de ploeg daar trouwens! Je moet het maar doen hé! 'k Heb er ook heel veel bewondering voor!
    Groetjes,
    Line

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Benin, Cotonou

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 48706

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: