Mijn buren - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Rit Borremans - WaarBenJij.nu Mijn buren - Reisverslag uit Cotonou, Benin van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

Mijn buren

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

20 Oktober 2009 | Benin, Cotonou

Vandaag in het snelle ritme gekomen zonder al te veel moeilijkheden. Het is leuk werken met Bob, ik kan me goed concentreren. Bob werkt snel, maar heel goed, er worden geen grote wonden gemaakt, patient wordt vriendelijk benaderd, want ja hoor, de tandarts spreekt een aardig mondje frans, dat maakt het alleen maar makkelijker voor iedereen.
Tijdens de lunchpauze ben ik even de straat op gegaan, als je al vier weken in dezelfde kliniek werkt, wordt het hoog tijd om mijn buren wat beter te leren kennen haha
Kinderen vragen om een foto..jonge meisjes die nagellak verkopen..een bar..ja ja..maar empty..jongetjes op weg naar school, en een lieve moeder in haar winkeltje..ik kwam er ook andere tegen..no money..no picture..
en ze keken mij erg boos aan, gelukkig was dat een uitzondering, want je staat versteld hoe erg vriendelijk de mensen zijn in al hun eenvoud.Na een ferme wandeling was ik net op tijd terug..
Every body ready..daar begonnen we weer..92 pat gezien, verdeeld over 3 tandartsen..en geloof me vrij..ik heb bij de meeste geassisteerd..dus
blij om het goede werk, en om mijn buren te hebben leren kennen, ben ik
weer rustig en voldaan op het schip aangekomen.
Rit

  • 20 Oktober 2009 - 18:14

    Charlotte:

    mama! ik heb om 4.00 pm een afspraak bij een Hollandse dentist in NY, mocht metee vandaag al komen voor m'n draadje opnieuw vast te laten zetten! Eens kijken wat een tandartsin NY waard is hé ;) haha! Dikke kus X

  • 21 Oktober 2009 - 07:19

    Herman Thys:

    Dag Rit,
    Fijn dat ge het daar zo goed stelt.
    Vanaf zaterdag zend ik je wat meer nieuws. Nu geen tijd; we staan klaar om naar de Ardennen te vertrekken.
    Groetjes,
    Herman

  • 21 Oktober 2009 - 08:44

    Patricia:

    Lieve Rit,

    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt. Stukken beter dan vorige week he? Het kan dus ook anders. Werkse en ik denk aan je ook voor morgenochtend!!
    Liefs van Patricia.

  • 21 Oktober 2009 - 14:05

    Door:

    hallo ritje,
    Iedere dag kijk ik eens of er nog nieuws is van jou. Ik volg je op de voet!!
    Morgen ben ik een ganse dag in BKK en s'avonds vliegen stef en ik naar het Noorden naar Chiang Mai, geloof het of niet ...stef wil een verlengd weekendje met mij hebben... hij heeft de vliegticketten besteld ik heb het hotel geregeld!Ik kan het nog niet goed geloven, enfin bref...genieten van wat is en komt!!Tot maandag!!! dikke zoenen door,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Benin, Cotonou

Rit

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 1591
Totaal aantal bezoekers 48708

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2012 - 18 November 2012

Afrika here i come....

30 Januari 2012 - 14 Februari 2012

Afrika roept weer...tevens op zoek naar...

18 Maart 2011 - 08 April 2011

Mercy Ships

Landen bezocht: