een geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu een geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van Rit Borremans - WaarBenJij.nu

een geluk bij een ongeluk

Door: Rit

Blijf op de hoogte en volg Rit

30 Maart 2011 | Sierra Leone, Freetown

Even citeren dat de dame met de tumor een eigen manier had gevonden om te eten, en ja hoor de tumor werd in the dental clinic weggenomen, onder plaatselijke verdoving. Maandag komt ze op controle, ik ben benieuwd. Vandaag een man gezien die zijn mond maar een beetje kon openen, we dachten eerst aan een onder ingesloten wijsheidstand, maar om een lang verhaal kort te maken, de jonge man was tijdens de nacht gevallen, en op zijn rechterkaak terecht gekomen. Overdag moet je al heel goed uitkijken waar je loopt, laat staan als het pikdonker is, geen straatverlichting..akelig gewoon.. Gebroken kaak dachten we, hij wordt dan naar het schip verwezen waar er een foto wordt genomen van de desbetreffende kaak, en een kaakchirurg zal de juiste behandeling instellen. Deze jonge man heeft dus wel een beetje geluk dat hij kan geholpen worden. Verder enkele fotos van mijn werk, ik hoop ze te kunnen plaatsen, internet gaat soms heel traag..ik doe mijn best..lieve groet, en alvast bedankt voor de interesse!

• 30 Maart 2011 - 17:56

Annemie Borremans:

Hallo Rit
    Een indrukwekkende tumor.
    Dat moet voor jullie en voor de patiente een hele opluchting zijn geweest.
    Mooie foto's.
    Take care en we blijven je volgen.
    Dikke kus,
    Annemie

• 31 Maart 2011 - 07:26

Anne:

Toffe foto's Rit zo krijgen we een idee
    waar en hoe je werkomstandigheden zijn
    xx Anne

• 31 Maart 2011 - 09:39

Herman Thys:

Prachtig werk, Rit! De mensen daar zullen jullie dankbaar zijn.
    Die tumor was de moeite, zeg.Zo op de foto te zien hebben jullie die mooi kunnen verwijderen en is die vrouw van haar miserie verlost.
    Nog veel werkplezier, een goede terugreis en tot kijk.
    PS: gisteren stond Charlotte, met paginagrote foto, in de Jommekeskrant. We hopen dat zij de nieuwe Ketnetwrapper wordt.